hansfoto

October 10, 2016

adm 19jaar

Filed under: amsterdam — Tags: , — hansfoto @ 4:25 pm

1 Comment »

  1. Hoi Hans,

    Je laatste foto”s van het A.D.M. zijn heel mooi. Ik zou heel graag meer daar van zien. Ik ben schilder en ben van plan een expositie te maken met schilderijen over het A.D.M.(ik denk ook wel dat je me kent) Als alles goed gaat dan is de expositie te zien volgend jaar mei in kunstenaars-café Eijlders (bij het Leidseplein). Ik ben geen snelle schilder en moet vrij snel met dit project gaan beginnen.
    Zelf heb ik ook wel foto”s van het A.D.M. en ook van de vrijplaatsdemo van 2 jaar (?) terug, maar ik vind het belangrijk om mij te laten inspireren door beeldmateriaal van een ander. En een fotograaf kijkt toch op een andere manier naar zijn/haar onderwerp dan een schilder.
    Is het mogelijk om meer van je werk te zien? Kan ik misschien een afspraak met je maken om meer van je werk te zien en zou ik dat e.v.t. mogen gebruiken als inspiratie voor de komende schilderijen?
    Als het kan zou dat geweldig zijn! Laat maar weten wanneer jou het beste uitkomt. Ik hoop dat het lukt!

    Met vriendeljike groet,
    Corry.

    Comment by Corry — October 19, 2016 @ 11:02 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

